Personale cu deficienţă de vedere pot folosi tasta M pentru a accesa meniul de navigatie rapida - acesta le va permite sa acceseze sectiunile cele mai importante ale site-ului folosind doar tastatura. Pentru a accesa o pagina cu o descriere simplificata a site-ului - destinata persoanelor cu dizabilitati cognitive si neurologice - va rugam sa urmati acest link.
Pentru asigurarea interpretului mimico - gestual exista aplicatia "Voci pentru maini" ce poate fi accesat utilizand internetul la adresa: https://www.vocipentrumaini.ro/

Consiliul Judetean Bihor

Direcția generală de asistență socială și protecția copilului

Oradea, str.Feldioarei, nr.13, Tel.0359-409286, 0359-409285, 0259-476371,0259-476372, E-mail. dgaspcbh@rdsor.ro
Ajută-i pe alții să reușească singuri.
Protectia datelor cu caracter personal in cadrul DGASPC Bihor
Romana Magyar English
  Francais Deutch
Comisia de Protectie a Copilului
Comisia de Evaluare a Persoanelor Adulte cu Handicap
Harta Servicii Sociale
Asistenti maternali profesionisti
Adoptii
Donatii, sponsorizari si voluntariat
Documente spre consultare
Anunturi
Sediul Direcția generală de asistență socială și protecția copilului
Telefonul copilului 983

Telefon

Numar unic national de urgenta 119

Mareste fontul
Micsoreaza fontul
 
SERVICIUL CONTABILITATE - SALARIZARE, PLANIFICARE BUGETARA SI MANAGEMENT FINANCIAR
 

SEF SERVICIU: BOCHIS EMILIA TAMARA

Serviciul contabilitate-salarizare, planificare bugetară şi management financiar este in subordinea directa a directorului general adjunct pe segmentul economic avand in componenta sa urmatoarele componente: Compartimentul salarizare şi management financiar, Compartimentul contabilitate şi planificare bugetară si Compartimentul Evidență și Plată Beneficii de Asistență Socială.
Serviciul contabilitate-salarizare, planificare bugetară şi management financiar gestioneaza si raspunde de finantarea cheltuielilor si contabilizarea incasarilor si platilor ca ordonator tertiar/secundar de credite a Directiei Generale de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Bihor, desfasurarea in conditii de legalitate si control financiar preventiv a activitatii.
Seful de serviciu se ocupa de organizarea si coordonarea serviciului îndrumă, coordonează şi verifică activitatea Compartimentului salarizare şi management financiar, a Compartimentului contabilitate şi planificare bugetară si a Compartimentul Evidență și Plată Beneficii de Asistență Socială.

Principalele atributii si competente ale Serviciul contabilitate-salarizare, planificare bugetară şi management financiar:
•organizarea si tinerea la zi a contabilitatii in conformitate cu prevederile legii, de întocmire a execuţiei bugetare, patrimoniul aflat în administrare, precum şi pentru întocmirea contului anual de execuţie a bugetului Direcţiei generale;
•intocmeste note de fundamentare pentru proiectele de hotarari in domeniul de activitate al serviciului, in vederea promovarii in consiliul judetean;fundamenteaza si intocmeste annual la termenele prevazute de lege proiectul de buget al institutiei;
•contribuie cu informaţii specifice la proiectul strategiei anuale, pe termen mediu şi lung, de restructurare, organizare şi dezvoltare a sistemului de asistenţă socială şi protecţie a drepturilor copilului;
•elaborează proiectele rapoartelor generale, din punct de vedere economic, privind activitatea de asistenţă socială şi protecţia drepturilor copilului;
•efectueaza înregistrarea incasarilor si plăţilor de casă şi a cheltuielilor efective, pe subdiviziunile clasificaţiei bugetare, potrivit bugetului aprobat;
•urmareste respectarea normelor contabile şi controlul datelor înregistrate în contabilitate, precum şi păstrarea acestora pe suporturi tehnice;
•urmareste întocmirea corectă şi exactitatea datelor din situaţiile financiare trimestriale şi anuale, compuse din bilanţ, cont de execuţie bugetară şi anexe;
•asigura depunerea la organul ierarhic superior, la termenele stabilite, a situaţiilor financiare trimestriale şi anuale;
•asigura conducerea contabilităţii execuţiei bugetului Direcţiei generale potrivit normelor metodologice şi verifică înregistrarea operaţiilor privind drepturile constatate, cheltuielile efectuate, precum şi obligaţiile cu termene legale de plată până la 31 decembrie;
•verifică efectuarea la timp a-operaţiilor de inventariere a patrimoniului Direcţiei;
•asigura activitatea de control financiar preventiv în cadrul Direcţiei, în conformitate cu prevederile legii;
•avizează documentele întocmite în vederea încheierii contractelor economice.
•coordoneaza si organizeaza activitatea specifica compartimentului Evidență și Plată Beneficii de Asistență Socială:
informarea corectă, atât telefonic cât şi la sediul instituţiei, a tuturor persoanelor care solicită informaţii privitoare la drepturile și beneficiile stabilite de lege pentru persoanele cu handicap;
•emiterea dispoziţiilor pentru stabilirea, suspendarea sau încetarea drepturilor persoanelor cu dizabilităţi sub fomă de prestaţii sociale așa cum prevede Procedura din 20 decembrie 2018 la Hotărârea nr.1019/2018;
•preluarea la ghișeu a documente justificative prevăzute de Legea nr. 448/2006 privind protecția și promovarea drepturilor persoanelor cu handicap în vederea acordării, sistarii sau suspendarii drepturilor și
facilităților cuvenite persoanelor cu handicap;
•transmiterea lunara Casei de Pensii Bihor situatii centralizatoare conform Ordinului nr. 2.272 din 30 octombrie 2013 pentru aprobarea Procedurii de aplicare a prevederilor art. 42 din Legea nr. 448/2006 privind protecţia şi
promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, coroborate cu cele ale art. 77 din Legea nr. 263/2010 privind sistemul unitar de pensii public.
•Emiterea legitimațiilor pentru transportul urban cu mijloacele de transport în comun conform art.23 din Legea nr.448/2006, valabile pe întreg teritoriul țării;
•Eliberarea biletelor de calatorie gratuită pentru transportul interurban cu trenul sau autobuzul conform art.24 din Legea nr.448/2006 și a Hotărârii de Guvern nr.1.017/2018 pentru aprobarea Normelor metodologice privind
modalitatea de acordare a drepturilor la transportul interurban gratuit persoanelor cu handicap;
•Gestionarea dosarele administrative cu privire la drepturile și facilitațile persoanelor cu handicap și le arhivează conform Nomenclatorului arhivistic.;
•Urmareste întocmirea Regulamentului de Organizare şi Funcționare a Direcției prin stabilirea atribuțiilor specifice
serviciului;
•Indeplinește orice alte atribuții prevazute de lege, stabilite de directorul general adj. Si de directorul general al institutiei specifice domeniului de activitate.