Personale cu deficienţă de vedere pot folosi tasta M pentru a accesa meniul de navigatie rapida - acesta le va permite sa acceseze sectiunile cele mai importante ale site-ului folosind doar tastatura. Pentru a accesa o pagina cu o descriere simplificata a site-ului - destinata persoanelor cu dizabilitati cognitive si neurologice - va rugam sa urmati acest link.
Pentru asigurarea interpretului mimico - gestual exista aplicatia "Voci pentru maini" ce poate fi accesat utilizand internetul la adresa: https://www.vocipentrumaini.ro/

Consiliul Judetean Bihor

Direcția generală de asistență socială și protecția copilului

Oradea, str.Feldioarei, nr.13, Tel.0359-409286, 0359-409285, 0259-476371,0259-476372, E-mail. dgaspcbh@rdsor.ro
Ajută-i pe alții să reușească singuri.
Protectia datelor cu caracter personal in cadrul DGASPC Bihor
Romana Magyar English
  Francais Deutch
Comisia de Protectie a Copilului
Comisia de Evaluare a Persoanelor Adulte cu Handicap
Harta Servicii Sociale
Asistenti maternali profesionisti
Adoptii
Donatii, sponsorizari si voluntariat
Documente spre consultare
Anunturi
Sediul Direcția generală de asistență socială și protecția copilului
Telefonul copilului 983

Telefon

Numar unic national de urgenta 119

Mareste fontul
Micsoreaza fontul
 
 
 
COMPARTIMENTUL TELEFONUL COPILULUI

983
Indeplineşte următoarele atribuţii:

  • realizează preluarea semnalărilor telefonice cu privire la situaţiile de abuz, neglijare, exploatare şi a oricăror forme de violenţă asupra copilului, precum şi a celor de violenţă în familie;
  • desfăşoară activităţi de evaluare a nevoilor imediate ale apelantului, riscul şi gravitatea situaţiei de abuz, neglijare, exploatare şi orice formă de violenţă asupra copilului, precum şi a celor de violenţă în familie;
  • desfăşoară activităţi de informare şi promovare a serviciilor oferite în interesul superior al  copiilor expuşi la abuz, neglijare, exploatare şi orice formă de violenţă, precum şi a victimelor violenţei în familie;
  • furnizează beneficiarului informaţii adecvate nevoilor sale şi îl îndrumă către serviciile corespunzătoare;
  • desfăşoară activităţi de asistenţă şi consiliere telefonică pentru depăşirea situaţiilor de criză;
  • dezvolta reţeaua de intervenţie prin informare şi relaţii cu comunitatea;
  • realizează materiale promoţionale adresate comunităţii care să conţină informaţii relevante despre rolul serviciului în comunitate, accesarea lui şi modul de funcţionare;
  • asigură beneficiarului suportul emoţional şi informaţional necesar în condiţii de confidenţialitate în ceea ce priveşte identitatea lui şi situaţia expusă sau semnalată;
  • contactează  telefonic echipa mobilă din cadrul Serviciului de interventie în regim de urgenţă în domeniul asistenţei sociale, căreia îi expune situaţia, pentru a se deplasa în teren în vederea realizării evaluării şi a intervenţiei de urgenţă;

119 Img