Personale cu deficienţă de vedere pot folosi tasta M pentru a accesa meniul de navigatie rapida - acesta le va permite sa acceseze sectiunile cele mai importante ale site-ului folosind doar tastatura. Pentru a accesa o pagina cu o descriere simplificata a site-ului - destinata persoanelor cu dizabilitati cognitive si neurologice - va rugam sa urmati acest link.
Pentru asigurarea interpretului mimico - gestual exista aplicatia "Voci pentru maini" ce poate fi accesat utilizand internetul la adresa: https://www.vocipentrumaini.ro/

Consiliul Judetean Bihor

Direcția generală de asistență socială și protecția copilului

Oradea, str.Feldioarei, nr.13, Tel.0359-409286, 0359-409285, 0259-476371,0259-476372, E-mail. dgaspcbh@rdsor.ro
Ajută-i pe alții să reușească singuri.
Protectia datelor cu caracter personal in cadrul DGASPC Bihor
Romana Magyar English
  Francais Deutch
Comisia de Protectie a Copilului
Comisia de Evaluare a Persoanelor Adulte cu Handicap
Harta Servicii Sociale
Asistenti maternali profesionisti
Adoptii
Donatii, sponsorizari si voluntariat
Documente spre consultare
Anunturi
Sediul Direcția generală de asistență socială și protecția copilului
Telefonul copilului 983

Telefon

Numar unic national de urgenta 119

Mareste fontul
Micsoreaza fontul
 
 
 
COMPARTIMENTul Management Resurse Umane

Coordonator- Caciora Rodica (telefon  0259 476371/372 int.108)
Are urmatoarele atributii principale:

  • analizează propunerile de structuri organizatorice ale compartimentelor de specialitate din cadrul instituţiei şi pregăteşte documentaţia necesară în vederea supunerii dezbaterii şi avizării de către Colegiul Director a organigramei şi statului de funcţii şi aprobării acestora de către Consiliul Judeţean Bihor;
  • întocmeşte statul de personal şi îl actualizează în raport cu modificările intervenite în structura de personal sau în ceea ce priveşte drepturile salariale; 
  • păstrează evidenţa organigramei, statului de funcţii, Regulamentului de Organizare şi Funcţionare, fişelor de post şi fişelor de evaluare a posturilor pentru personalul contractual, fişelor de post pentru funcţionarii publici ai instituţiei; 
  • organizează la nivelul instituţiei acţiunea de evaluare anuală a   performanţelor profesionale ale salariaţilor; 
  • întocmeşte şi poartă răspunderea pentru  completarea şi păstrarea dosarelor profesionale ale funcţionarilor publici precum şi  a dosarelor personale ale angajaţilor contractuali; 
  • întocmeşte şi gestionează contractele de muncă, în condiţiile legii;
  • stabileşte salariul de încadrare al angajaţilor conform prevederilor  legale;
  • gestionează fişele de evaluare a performanţelor profesionale individuale pentru personalul încadrat cu contract individual de muncă şi a rapoartelor de evaluare a performanţelor individuale ale funcţionarilor publici; 
  • asigură întocmirea documentelor privind angajarea şi promovarea personalului pe funcţii şi specialităţi, potrivit organigramei, atribuţiilor şi răspunderilor ce le sunt stabilite prin actele normative;  
  • asigură lucrările de secretariat privind selecţionarea şi recrutarea necesarului de personal pe nivele de pregătire, pe funcţii, pe specialităţi şi corespunzător posturilor prevăzute în statul de funcţii; 
  • urmăreşte completarea şi semnarea condicilor de prezenţă; 
  • întocmeşte, cu respectarea prevederilor legale în vigoare, proiecte de dispoziţii de numire, încadrare, promovare, salarizare, detaşare sau delegare, precum şi pe cele de încetare a raporturilor de muncă; 
  • asigură aplicarea corectă a legii, privind salarizarea personalului nou angajat şi a celui existent; 
  • elaborează lucrări privind evidenţa şi mişcarea personalului; 
  • întocmeşte actele necesare în vederea pensionării personalului şi le înaintează în termen legal organelor competente; 
  • eliberează adeverinţe privind calitatea de salariat, la solicitarea salariaţilor; 
  • întocmeşte, eliberează şi vizează periodic legitimaţii de acces în instituţie, ecusoane, şi urmăreşte recuperarea lor la plecarea din instituţie a salariaţilor care au beneficiat de astfel de legitimaţii; 
  • asigură înregistrarea personalului nou angajat şi a modificărilor intervenite în activitatea celui existent în “Registrul general de evidenţă a salariaţilor” în format electronic; 
  • elaborează planul anual de formare şi perfecţionare profesională pentru funcţionarii publici şi personalul contractual, pe baza nevoilor de formare identificate; 
  • întocmeşte planul anual de ocupare a funcţiilor publice la nivel de instituţie;
  • organizează promovarea personalului în grade profesionale ca urmare a evaluării performanţelor profesionale individuale; 
  • urmăreşte desfăşurarea perioadei de stagiu a funcţionarilor publici debutanţi până la definitivarea în funcţie publică; 
  • centralizează programarea şi reprogramarea concediului de odihnă a salariaţilor instituţiei, urmăreşte înregistrarea cererilor de concediu de odihnă, studii, interes personal, a învoirilor, recuperărilor etc., aprobate de conducerea directiei şi ţine evidenţa acestora;
  • ţine evidenţa funcţiilor şi a funcţionarilor publici şi comunică Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici orice modificare intervenită în baza de date, conform reglementărilor legale în vigoare; 
  • asigură evidenţa personalului contractual şi gestionează baza de date privitoare la acesta;
  • gestionează şi înregistrează declaraţiile de avere ale funcţionarilor publici din cadrul instituţiei în “Registrul declaraţiilor de avere” ; 
  • gestionează şi înregistrează declaraţiile de interes ale funcţionarilor publici, din cadrul instituţiei în “Registrul declaraţiilor de interes”; 
  • întocmeşte raportări statistice specifice evidenţei de personal; 
  • răspunde de rezolvarea cererilor, reclamaţiilor şi sesizărilor care revin în competenţa Serviciului; 
  • asigura si urmareste întocmirea pentru fiecare salariat a fisei postului precum şi actualizarea acestora de cate ori este nevoie; 
  • elaborează şi propune documente tipizate şi proceduri de uz intern pentru activitatea compartimentului sau a instituţiei; 
  • asigură arhivarea documentelor din domeniul specific de activitate conform actelor normative în vigoare;
  • contribuie la întocmirea Regulamentului de Organizare şi Funcţionare a Direcţiei prin stabilirea atribuţiilor specifice serviciului;
  • indeplineste orice alte atributii prevazute de lege, stabilite de directorul general sau de către directorul general adjunct specifice domeniului de activitate.