Personale cu deficienţă de vedere pot folosi tasta M pentru a accesa meniul de navigatie rapida - acesta le va permite sa acceseze sectiunile cele mai importante ale site-ului folosind doar tastatura. Pentru a accesa o pagina cu o descriere simplificata a site-ului - destinata persoanelor cu dizabilitati cognitive si neurologice - va rugam sa urmati acest link.
Pentru asigurarea interpretului mimico - gestual exista aplicatia "Voci pentru maini" ce poate fi accesat utilizand internetul la adresa: https://www.vocipentrumaini.ro/

Consiliul Judetean Bihor

Direcția generală de asistență socială și protecția copilului

Oradea, str.Feldioarei, nr.13, Tel.0359-409286, 0359-409285, 0259-476371,0259-476372, E-mail. dgaspcbh@rdsor.ro
Ajută-i pe alții să reușească singuri.
Protectia datelor cu caracter personal in cadrul DGASPC Bihor
Romana Magyar English
  Francais Deutch
Comisia de Protectie a Copilului
Comisia de Evaluare a Persoanelor Adulte cu Handicap
Harta Servicii Sociale
Asistenti maternali profesionisti
Adoptii
Donatii, sponsorizari si voluntariat
Documente spre consultare
Anunturi
Sediul Direcția generală de asistență socială și protecția copilului
Telefonul copilului 983

Telefon

Numar unic national de urgenta 119

Mareste fontul
Micsoreaza fontul
 
 
 
COMPARTIMENTUL Contabilitate SI PLANIFICARE BUGETARA  
           Coordonator compartiment Ianc Silvia, tel.serviciu 0731-137271, int.119        

Compartimentul contabilitate şi planificare bugetară îndeplineşte următoarele atribuţii:
•centralizează propunerile de bugete de la fiecare subunitate, şi întocmeşte proiectul bugetului propriu al Direcţiei generale şi contul de încheiere a execuţiei bugetare spre a fi supus avizării colegiului director şi aprobării consiliului judeţean;
•avizează repartizarea bugetului Direcţiei pe subunităţi şi pe subdiviziunile clasificaţiei bugetare;
•întocmeşte documentele pentru rectificarea bugetului Direţiei generale spre a fi propuse spre aprobare consiliului judeţean;
•în conformitate cu Ordinul M.F.P. nr. 517/2016 transmite electronic in FOREXBUG - sistemul national de verificare, monitorizare, raportare si control al situatiilor financiare a angajamentelor legale si bugetelor entitatilor publice din Romania, bugetul, alopurile, angajamentele legale, receptiile, notele de corectie si centralizarea tuturor facturilor pe articole bugetare;
•conduce corect, clar şi la zi, evidenţa contabilă sintetică şi analitică operativă a aparatului propriu şi a unităţilor din subordine;
•evidenţiază corect cheltuielile în conformitate cu bugetul aprobat, precum şi clasificaţia bugetară a documentelor primite din teritoriu;
•conduce corect registrele contabilităţii;
•conform Ordinului nr. 1792/2002, întocmeşte lunar Propunerile de angajare a cheltuielilor, Angajamentele bugetare şi Ordonanţările de plată, în vederea achitării facturilor de prestari servicii pentru centrele externalizare, dupa verificarea acestora de catre Compartimentul de monitorizare a serviciilor sociale în conformitate cu contractele de externalizare încheiate;
•întocmeşte şi verifică balanţa contabilă lunară analitică cu balanţa sintetică a centrelor de asistenţă socială aflate în subordinea Direcţiei;
•conform Ordinului nr. 2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de activ şi pasiv, datoriilor şi capitalurilor proprii, asigură datele necesare pentru efectuarea inventarierii unităţii pe fiecare centru din subordinea Direcţiei;
•evidenţiază corect elementele de patrimoniu ale centrelor din subordinea Direcţiei, operaţiile de intrare şi ieşire (consumuri, casări, donaţii) în concordanţă cu documentele primare;
•ţine evidenţa bugetului pe articole şi alineate, precum şi evidenţa bugetului pe articole si alineate pe fiecare subunitate din subordinea Direcţiei şi operează modificările de buget ori de câte ori este necesar pe fiecare subunitate din subordine;
•conform Ordinului nr. 1792/2002, întocmeşte lunar Proiectele de angajament legal, Propunerile de angajare a chetuielilor, Angajamentele bugetare şi Ordonanţările de plată, în vederea achitării dobânzilor subvenţionate la creditele contractate de persoanelor cu dizabilităţi;
•întocmeşte trimestrial şi anual situaţia financiară a Direcţiei;