Personale cu deficienţă de vedere pot folosi tasta M pentru a accesa meniul de navigatie rapida - acesta le va permite sa acceseze sectiunile cele mai importante ale site-ului folosind doar tastatura. Pentru a accesa o pagina cu o descriere simplificata a site-ului - destinata persoanelor cu dizabilitati cognitive si neurologice - va rugam sa urmati acest link.
Pentru asigurarea interpretului mimico - gestual exista aplicatia "Voci pentru maini" ce poate fi accesat utilizand internetul la adresa: https://www.vocipentrumaini.ro/

Consiliul Judetean Bihor

Direcția generală de asistență socială și protecția copilului

Oradea, str.Feldioarei, nr.13, Tel.0359-409286, 0359-409285, 0259-476371,0259-476372, E-mail. dgaspcbh@rdsor.ro
Ajută-i pe alții să reușească singuri.
Protectia datelor cu caracter personal in cadrul DGASPC Bihor
Romana Magyar English
  Francais Deutch
Comisia de Protectie a Copilului
Comisia de Evaluare a Persoanelor Adulte cu Handicap
Harta Servicii Sociale
Asistenti maternali profesionisti
Adoptii
Donatii, sponsorizari si voluntariat
Documente spre consultare
Anunturi
Sediul Direcția generală de asistență socială și protecția copilului
Telefonul copilului 983

Telefon

Numar unic national de urgenta 119

Mareste fontul
Micsoreaza fontul
 
 
 
COMPARTIMENTUL TEHNIC, ADMINISTRATIV, PATRIMONIU SI APROVIZIONARE Inapoi

Persoana de contact IRIMIE MARIA NELI (Telefon 0731/137.261, sau 0259476371 int.151)

Compartimentul Tehnic, administrativ patrimoniu si aprovizionare  îndruma și coordoneaza lucrarile de reparatii, investitii propuse pentru realizarea, supravegherea si verificarea tehnică a instalatiilor sub presiune,  administrează si gestionează parcul auto pentru satisfacerea nevoilor instituţiei potrivit destinaţiei acestora şi cu respectarea normativelor în vigoare. 
Compartimentul are urmatoarele atributii:
- stabileste, îndrumă și coordonează lucrările de reparații necesare de executat la subunitățile DGASPC BIHOR , precum și alte urgențe.
-întocmeste note, referate, necesare pentru executarea lucrărilor de reparații curente sau capitale,
-urmăreste execuția și recepția lucrărilor de construcție și reparații și răspunde de realizarea acestora la nivelul calitativ prevăzut în proiect, caiete de sarcini, în reglementările tehnice în vigoare, în termenele contractuale,
-stabileste împreună cu proiectantul lucrărilor proiectul care corespunde din punct de vedere al standardelor în construcții și standardelor în asistență socială, necesităților beneficiarului lucrărilor,
-verifica evidenta referatelor, necesarelor pentru executarea lucrărilor de reparatii curente de la centre, pentru cladirile care apartin de DGASPC BIHOR si urmareste realizarea acestora,
-verifica si semneaza situațiile de lucrări, aferente sau în curs, conform atribuțiilor ce-i revin,
-întocmeste ordine de incepere a unor lucrari, caiete sarcini lucrari de reparatii, referate numire membrii în comisia de receptie a lucrarilor și depune documentația necesară pentru obținerea certificatelor de urbanism, avize și autorizațiile de construire pentru subunitățile unde se execută lucrări de renovare și reparații capitale,
-receptioneaza lucrarile de reparatii curente si investitii,
-urmăreste întocmirea documentelor privitoare la mişcarea mijloacelor fixe şi obiectelor de inventar (bonuri de consum,de transfer);
-urmăreste respectarea regulilor de pază şi protecţie a bunurilor;
-asigura  funcţionarea mijloacelor de comunicaţie din dotarea unităţii;
-organizeaza şi asigura efectuarea curăţeniei în birouri şi celorlalte încăperi şi spaţii aferente imobilelor administrative;
-asigura activitatea de secretariat in cadrul biroului conducerii DGASPC BIHOR;
-coordoneaza activitatile de arhivare a documentelor la nivelul DGASPC BIHOR;
-aprovizioneaza cu materiale, consumabile, mijloace fixe, obiecte de inventar in cadrul DGASPC BIHOR;
- urmărireste utilizarea şi funcţionarea corespunzătoare a bunurilor din dotare;
- respecta metodologia de aprovizionare a bunurilor prin centralizarea necesarelor lunare şi anuale de consumabile de la compartimente/birouri/servicii de specialitate pentru efectuarea achizitiilor care se impun;
-asigura respectarea condiţiilor pentru efectuarea inventarierii periodice şi anuale şi a casării obiectelor de inventar şi mijloacelor fixe care fac obiectul declasării la nivelul DGASPC BIHOR;
- verifica necesarul de mijloace fixe şi obiecte de inventar pentru direcţie;
- întocmeste notele de recepţie, a bonurilor de consum si a bonurilor de transfer;
- asigura depozitarea şi conservarea echipamentelor, materialelor şi rechizitelor de birou precum şi distribuirea acestora pe servicii şi compartimente.
-administreaza şi gestioneaza parcul auto din patrimoniul propriu, indiferent de titlul cu care sunt deţinute;
-organizeaza şi gestioneaza consumul carburanţilor şi a lubrifianţilor şi organizeaza întreţinerea şi efectuarea reparaţiilor parcului auto, în regie proprie sau cu terţi;
-urmăreste, folosirea sau exploatarea parcului auto pentru satisfacerea nevoilor instituţiei potrivit destinaţiei acestora şi cu respectarea normativelor în vigoare;
-urmăreste derularea contractelor încheiate pentru întreţinere - reparaţii (service) pentru autoturisme, confirmând îndeplinirea obligaţiilor în vederea efectuării plăţii;
-colaboreaza la acţiunile de inventariere a bunurilor şi valorilor pe care le gestionează, făcând propuneri de noi dotări (mijloace fixe şi obiecte de inventar) pentru parcul auto;
-face propuneri de casare a bunurilor din dotare la comisiile de inventariere, cu respectarea dispoziţiilor legale în vigoare şi asigură valorificarea materialelor rezultate prin dezmembrarea bunurilor pentru care se obţine aprobarea;
-inmatriculeaza autoturisme, preluate, pregateste documente pentru primarie, politie
-caseaza autoturisme, predate, pregateste documente pentru primarie, politie si radierea lor din circulatie,
-organizeaza activităţile pentru care are dotări şi personal, iar pentru alte activităţi necesare, propune încheierea de contracte de prestări servicii cu terţii şi urmăreşte realizarea acestora, confirmând plata;
- organizeaza activităţi de exploatare a parcului auto propriu, asigurând condiţiile de garare şi urmărirea consumului de carburanţi, lubrifianţi, cu încadrarea în normele de consum, întocmind evidenţa operativă;
- acordă viza „compartiment tehnic” pe referate aprobate, confirmând astfel prestarea compartimentului;
-elaboreaza şi propune spre aprobare programul anual de achiziţii publice pe baza necesarelor şi consumurilor înregistrate, ţinând cont de prevederile bugetare şi urmărind angajarea şi utilizarea resurselor proprii pe baza unei bune gestiuni financiare;
- efectuează transportul comisiei de monitorizare la centrele externalizate;