Persoana de contact IRIMIE MARIA NELI (Telefon 0731/137.261, sau 0259476371 int.151)
Compartimentul Tehnic, administrativ patrimoniu si aprovizionare îndruma și coordoneaza lucrarile de reparatii, investitii propuse pentru realizarea, supravegherea si verificarea tehnică a instalatiilor sub presiune, administrează si gestionează parcul auto pentru satisfacerea nevoilor instituţiei potrivit destinaţiei acestora şi cu respectarea normativelor în vigoare.
Compartimentul are urmatoarele atributii:
- stabileste, îndrumă și coordonează lucrările de reparații necesare de executat la subunitățile DGASPC BIHOR , precum și alte urgențe.
-întocmeste note, referate, necesare pentru executarea lucrărilor de reparații curente sau capitale,
-urmăreste execuția și recepția lucrărilor de construcție și reparații și răspunde de realizarea acestora la nivelul calitativ prevăzut în proiect, caiete de sarcini, în reglementările tehnice în vigoare, în termenele contractuale,
-stabileste împreună cu proiectantul lucrărilor proiectul care corespunde din punct de vedere al standardelor în construcții și standardelor în asistență socială, necesităților beneficiarului lucrărilor,
-verifica evidenta referatelor, necesarelor pentru executarea lucrărilor de reparatii curente de la centre, pentru cladirile care apartin de DGASPC BIHOR si urmareste realizarea acestora,
-verifica si semneaza situațiile de lucrări, aferente sau în curs, conform atribuțiilor ce-i revin,
-întocmeste ordine de incepere a unor lucrari, caiete sarcini lucrari de reparatii, referate numire membrii în comisia de receptie a lucrarilor și depune documentația necesară pentru obținerea certificatelor de urbanism, avize și autorizațiile de construire pentru subunitățile unde se execută lucrări de renovare și reparații capitale,
-receptioneaza lucrarile de reparatii curente si investitii,
-urmăreste întocmirea documentelor privitoare la mişcarea mijloacelor fixe şi obiectelor de inventar (bonuri de consum,de transfer);
-urmăreste respectarea regulilor de pază şi protecţie a bunurilor;
-asigura funcţionarea mijloacelor de comunicaţie din dotarea unităţii;
-organizeaza şi asigura efectuarea curăţeniei în birouri şi celorlalte încăperi şi spaţii aferente imobilelor administrative;
-asigura activitatea de secretariat in cadrul biroului conducerii DGASPC BIHOR;
-coordoneaza activitatile de arhivare a documentelor la nivelul DGASPC BIHOR;
-aprovizioneaza cu materiale, consumabile, mijloace fixe, obiecte de inventar in cadrul DGASPC BIHOR;
- urmărireste utilizarea şi funcţionarea corespunzătoare a bunurilor din dotare;
- respecta metodologia de aprovizionare a bunurilor prin centralizarea necesarelor lunare şi anuale de consumabile de la compartimente/birouri/servicii de specialitate pentru efectuarea achizitiilor care se impun;
-asigura respectarea condiţiilor pentru efectuarea inventarierii periodice şi anuale şi a casării obiectelor de inventar şi mijloacelor fixe care fac obiectul declasării la nivelul DGASPC BIHOR;
- verifica necesarul de mijloace fixe şi obiecte de inventar pentru direcţie;
- întocmeste notele de recepţie, a bonurilor de consum si a bonurilor de transfer;
- asigura depozitarea şi conservarea echipamentelor, materialelor şi rechizitelor de birou precum şi distribuirea acestora pe servicii şi compartimente.
-administreaza şi gestioneaza parcul auto din patrimoniul propriu, indiferent de titlul cu care sunt deţinute;
-organizeaza şi gestioneaza consumul carburanţilor şi a lubrifianţilor şi organizeaza întreţinerea şi efectuarea reparaţiilor parcului auto, în regie proprie sau cu terţi;
-urmăreste, folosirea sau exploatarea parcului auto pentru satisfacerea nevoilor instituţiei potrivit destinaţiei acestora şi cu respectarea normativelor în vigoare;
-urmăreste derularea contractelor încheiate pentru întreţinere - reparaţii (service) pentru autoturisme, confirmând îndeplinirea obligaţiilor în vederea efectuării plăţii;
-colaboreaza la acţiunile de inventariere a bunurilor şi valorilor pe care le gestionează, făcând propuneri de noi dotări (mijloace fixe şi obiecte de inventar) pentru parcul auto;
-face propuneri de casare a bunurilor din dotare la comisiile de inventariere, cu respectarea dispoziţiilor legale în vigoare şi asigură valorificarea materialelor rezultate prin dezmembrarea bunurilor pentru care se obţine aprobarea;
-inmatriculeaza autoturisme, preluate, pregateste documente pentru primarie, politie
-caseaza autoturisme, predate, pregateste documente pentru primarie, politie si radierea lor din circulatie,
-organizeaza activităţile pentru care are dotări şi personal, iar pentru alte activităţi necesare, propune încheierea de contracte de prestări servicii cu terţii şi urmăreşte realizarea acestora, confirmând plata;
- organizeaza activităţi de exploatare a parcului auto propriu, asigurând condiţiile de garare şi urmărirea consumului de carburanţi, lubrifianţi, cu încadrarea în normele de consum, întocmind evidenţa operativă;
- acordă viza „compartiment tehnic” pe referate aprobate, confirmând astfel prestarea compartimentului;
-elaboreaza şi propune spre aprobare programul anual de achiziţii publice pe baza necesarelor şi consumurilor înregistrate, ţinând cont de prevederile bugetare şi urmărind angajarea şi utilizarea resurselor proprii pe baza unei bune gestiuni financiare;
- efectuează transportul comisiei de monitorizare la centrele externalizate;
|